2007. december 8., szombat

Téli kínok

Füstöl az átkozott csempekályha, idegesít. Felhívtam ma egy kályharakót, azt mondta, hétfőn vagy kedden kijön. Hadd nézze meg egy szakember, a do-it-yourself itt nem működik.
Ködös idő van, nincs hideg, de kellemetlen ez a vastag vatta, ami beburkolja a várost. Vajon újra enyhe lesz a tél? Nem ártana, mert utóbbi időben nem rajongok a kemény telekért.
Megnéztük ma a Before Sunrise című filmet Ethan Hawke-kal. Jó film, a nézése közben jöttem rá, hogy még láttam - legalábbis egy-két részletére emlékeztem. Fura dolog ez az emlékezet. Sokszor olyankor merülnek fel dolgok az ember agyában, amikor nem is foglalkozik velük. Néha kellemetlen tud lenni, hogy előderengenek régi emlékek, mert minden kötődik valami fájdalmas tapasztalathoz. A nosztalgia is a legtöbbször kellemetlen és nyúlós, legalábbis számomra.
Holnap felmegyünk a Hargitára egyet. Ki kell mozdulni, mert eltunyul az ember. Nem tudom, még van-e jó, sízni való hó a tetőn, leginkább a Csipike-pályán. Kellene egy síléc meg egy öntött bakancs, hogy tudjunk menni többször, jó siklani.
Újra későn fekszem le ma, de ez már csak így van. Éjjeli bagoly vagyok, és sokszor ez nem is kedvez. De szeretek fennülni, hozzászoktam régen.


Nincsenek megjegyzések:

Gyuri bá

Soros György, mint filantróp és a nyílt társadalom támogatója - ezt próbálja elhitetni a baller oldal. Jobboldalon pedig a háttérhatalom fő...