2007. december 16., vasárnap

Zenehallgatás

A neten találtam ezt a Mazsola-képet. Róla kaptam a nevem. Borbély Kati magyartanárnő nevezett el így, szűkebb körben most is én vagyok Mazsola, Mazsi, Mazsu, Mazsó.
Szívesen hallgatom mindig a Pink Floyd-ot, nevezzenek bár elavultnak - ez a zene ragyogó! Shine On You Crazy Diamond. A rockzene csúcsa. Valóban. Szinte vérévé válik az embernek. (Ezek mind a lenyűgözöttség szavai, de vállalom).
A piszok csempekályhát nem sikerült még megjavítani, de legalább tudjuk, hogy mi a baja. Amit eddig is láthattunk volna, ha vesszük a fáradtságot, és benézünk a kályha mögé. Na de hát az ember nem lát mindent. Csak néz, csak néz, és annyival marad...
Felszereltem egy webkamerát a tegnapelőtt, hogy lássuk egymást a bátyámékkal és másokkal. Jó dolgok ezek, csak néha nincs türelmem hozzájuk, annyira időrablók. (Időrabló - Omega). Nem tudom, az Omegán kívül ezt a szót használta-e még valaki más/ok. Hapax legomenon.
Remember when you were young, you shine like the sun... Yeee, I remember the time... Time has gone. But not for me.
Hideg van most a szobában, egy rend tűz égett le a mai nap. Ki kell bontani a kéményt is. Kínos. De meg kell csinálni. Mindig a hülyeségek akasztják el az embert.



Nincsenek megjegyzések:

Gyuri bá

Soros György, mint filantróp és a nyílt társadalom támogatója - ezt próbálja elhitetni a baller oldal. Jobboldalon pedig a háttérhatalom fő...