2008. január 3., csütörtök

2008

Nem írtam még ebben a vadonatúj évben. Hát.... boldog új évet, mindenkinek.
A hideg jól tart még minden időjárási jóslat ellenére. Tüzelni kell állandóan, hamar kihűl a ház. Úgy tűnik, visszatér a "valódi tél" Csíkba.
A merevlemez vacakol, nem tudom milyen baja lehet. Lehet, hogy valami harmful progi. Néhány gyanús szoftot töröltem a gépről.
Nagy volt a csend mindkét nap. Pihennek az emberek az ünnepek után.
Meguntam a tucatfilmeket. Igaz, egy ideig másra nem volt kedvem. Most már valami komolyabb kell.
Beleolvastam az új Heller-könyvbe. Összegyűjtött elbeszélések, elemzések, a 22-es egy fejezetének dramatizált változata. Jónak látom őket. Csak hamar elalszom, ha olvasni kezdek. Újabban. Kezdett a memetika is érdekelni. Találtam egy csomó anyagot, el kell, hogy olvassam őket. Csak éppen ne politizálnának át mindent.

1 megjegyzés:

bluesnake írta...

minden magvaltozik! a klima, az emberek, az idö lefolyasa....
kiegtünk, celtalanok vagyunk? vagy az a gondunk, hogy mar celban vagyunk, csak meg nem tudjuk?

BUEK, Mazsi!

Gyuri bá

Soros György, mint filantróp és a nyílt társadalom támogatója - ezt próbálja elhitetni a baller oldal. Jobboldalon pedig a háttérhatalom fő...